Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και 7 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, το Alipay, η online πλατφόρμα πληρωμών που ανήκει στον όμιλο Alibaba, μόλις εκτόπισε το PayPal ως ο μεγαλύτερος third party πάροχος πληρωμών στον κόσμο.
Σύμφωνα με την SINA, ο Wang Gang, γενικός διευθυντής των εμπορικών προϊόντων της Alipay.com, είπε ότι η πλατφόρμα του επιτυγχάνει ημερήσιο όγκο συναλλαγών ύψους 2 δισεκατομμυρίων γιουάν (302 εκατομμύρια δολάρια).
Το Alipay.com που εγκαινιάστηκε το 2004, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Κίνα και επεκτείνεται σε νέες αγορές ώστε να αυξήσει την δύναμη του πέρα από τα Κινέζικα σύνορα, ιδίως μετά τη ραγδαία ανάπτυξη του PayPal στην Κίνα, που έφθανε το 88% στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους.
Προηγουμένως, η μεγαλύτερη πύλη πληρωμής στον κόσμο, το PayPal, επεξεργάστηκε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια συναλλαγών προς Κίνα, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος ήταν από ξένους αγοραστές.
Η Alipay από την άλλη πλευρά έχει μια ισχυρή παρουσία στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά σχεδιάζει να επεκτείνει τις επιχειρήσεις της σε άλλα μέρη του κόσμου τόσο από πλευράς όγκου όσο κι από πλευράς γεωγραφίας.
Με την παραπάνω ανακοίνωση του ανταγωνιστή του το PayPal θα πρέπει να κάνει νέες κινήσεις μέσα στο 2011 ώστε να κερδίσει πάλι τον τίτλο κάτι που σίγουρα θα κάνει τις αγορές κινεζικών εμπορευμάτων, ακόμη ευκολότερες και φθηνότερες από ποτέ.
Πηγή: adslgr.com
Σύμφωνα με την SINA, ο Wang Gang, γενικός διευθυντής των εμπορικών προϊόντων της Alipay.com, είπε ότι η πλατφόρμα του επιτυγχάνει ημερήσιο όγκο συναλλαγών ύψους 2 δισεκατομμυρίων γιουάν (302 εκατομμύρια δολάρια).
Το Alipay.com που εγκαινιάστηκε το 2004, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Κίνα και επεκτείνεται σε νέες αγορές ώστε να αυξήσει την δύναμη του πέρα από τα Κινέζικα σύνορα, ιδίως μετά τη ραγδαία ανάπτυξη του PayPal στην Κίνα, που έφθανε το 88% στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους.
Προηγουμένως, η μεγαλύτερη πύλη πληρωμής στον κόσμο, το PayPal, επεξεργάστηκε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια συναλλαγών προς Κίνα, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος ήταν από ξένους αγοραστές.
Η Alipay από την άλλη πλευρά έχει μια ισχυρή παρουσία στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά σχεδιάζει να επεκτείνει τις επιχειρήσεις της σε άλλα μέρη του κόσμου τόσο από πλευράς όγκου όσο κι από πλευράς γεωγραφίας.
Με την παραπάνω ανακοίνωση του ανταγωνιστή του το PayPal θα πρέπει να κάνει νέες κινήσεις μέσα στο 2011 ώστε να κερδίσει πάλι τον τίτλο κάτι που σίγουρα θα κάνει τις αγορές κινεζικών εμπορευμάτων, ακόμη ευκολότερες και φθηνότερες από ποτέ.
Πηγή: adslgr.com
Το Alipay κατακτάει την πρωτιά στις online συναλλαγές εκτοπίζοντας το PayPal