logo2


21/1/11

Πριν λίγο καιρό ο πελάτης αγόρασε από γνωστό κατάστημα, μεγάλης πόλης έναν iMac. O υπολογιστής είχε σοβαρό πρόβλημα. Ο πελάτης επικοινώνησε με το κατάστημα από το οποίο έκανε την αγορά και εκεί τον συμβούλεψαν ως συνήθως να επικοινωνήσει με την αρμόδια εταιρία service στη χώρα μας! Η εταιρία πήρε τον υπολογιστή αλλά η επισκευή προφανώς δεν ήταν στα σχέδιά της.
Μετά από λίγο καιρό το μηχάνημα έφτασε στα χέρια του πελάτη με πρόβλημα και όχι διορθωμένο όπως όφειλε να το επιστρέψει. Ο πελάτης ζήτησε από την εταιρία service να επισκευάσει τον υπολογιστή όπως και όφειλε να κάνει αλλά τσάμπα κόπος! Ο πελάτης τότε εξέφρασε τη γνώμη του,άσκησε κριτική όπως θέλετε πείτε το, σχετικά με τις υπηρεσίες service που του παρείχαν. Το επόμενο βήμα ήταν να ψάξει να βρει δικηγόρους υπεράσπισης αφού έπρεπε να πληρώσει 200.000ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος της εταιρίας service η οποία έκανε την αγωγή. Το θέμα λογικό ήταν να πάρει τεράστιες διαστάσεις μιας και είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που έγινε κάτι τέτοιο! Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ:



Σύνδεσμοι:
Η ανακοίνωση από τον δικηγόρο του πελάτη της μήνυσης από την εταιρεία προς τον πελάτη με αίτημα αποζημίωσης διακοσίων χιλιάδων ευρώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου