logo2


14/1/11

Τηλεοράσεις με δυνατότητα αναπαραγωγής 3D περιεχόμενου ορατό και χωρίς τα ειδικά γυαλιά. Ψυγεία και πλυντήρια που συνδέονται στο οικιακό δίκτυο και με κινητά τηλέφωνα. Και, φυσικά, πολλά tablets που επιδιώκουν να ανταγωνιστούν το iPad της Apple.

Η φετινή Consumer Electronics Show (CES), μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων, που άνοιξε τις πύλες της στο Λας Βέγκας και ολοκληρώθηκε 9/1, ίσως να μην είχε κάποια μεγάλη έκπληξη, έδειξε, όμως, τις τάσεις που πρόκειται να ακολουθήσει η αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών τα επόμενα χρόνια.

Tablets
Η μία τάση δεν είναι άλλη από τα tablets. Η Apple με το iPad δημιούργησε μία νέα αγορά, η οποία αναπτύσσεται διαρκώς και άπαντες προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν.
Δεν είναι τυχαίο ότι ένα μεγάλο κομμάτι της παρουσίασης του διευθύνοντος συμβούλου της Microsoft, Στιβ Μπάλμερ εστιάσθηκε στην ειδική έκδοση των Windows 7 που θα είναι σύντομα διαθέσιμη και προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των tablets, όπου η οθόνη είναι 7, 9 ή 10 ίντσες, δεν έχουν «συμβατικό» πληκτρολόγιο και γενικότερα η έμφαση είναι στη φορητότητα και στην ψυχαγωγία.
Σημειωτέον πως αρκετές εταιρείες όπως η Samsung και η Asus παρουσίασαν tablets με τη συγκεκριμένη έκδοση των Windows 7, τα οποία αναμένονται μέσα στο 2011 να είναι εμπορικά διαθέσιμα.
Η έμφαση της Microsoft στα tablets δεν είναι τυχαία, καθώς στη συγκεκριμένη αγορά κινείται δυναμικά η Google. Μάλιστα, στο Λας Βέγκας υπάρχουν αρκετά νέα tablets με Android, ορισμένα εκ των οποίων θα έχουν την έκδοση 3.0 (γνωστή και ως Honeycomb), η οποία, σύμφωνα με την Google, έχει δημιουργηθεί ειδικά για tablets. Γενικότερα, πάντως, στο Λας Βέγκας παρουσιάστηκαν tablets από περισσότερους από 15 κατασκευαστές.
Τηλεοράσεις
Ο άλλος τομέας όπου υπάρχει κινητικότητα είναι αυτός των τηλεοράσεων, όπου υπάρχουν δύο τάσεις:
Ο ένας είναι το 3D και ο δεύτερος η πρόσβαση στο Internet. Οσον αφορά στο 3D, η πλέον ενδιαφέρουσα ανακοίνωση ήρθε από την Toshiba, η οποία γνωστοποίησε ότι θα αρχίσει να πουλά δύο μοντέλα 3D TV χωρίς την ανάγκη γυαλιών μέσα στο επόμενο οικονομικό έτος της, το οποίο ξεκινά τον Απρίλη. Τα δύο μοντέλα θα είναι πάνω από τις 40 και 50 ίντσες αντίστοιχα.
Επειδή, όμως, η θέαση 3D χωρίς γυαλιά αναμένεται να είναι και ακριβή και ενδεχομένως να μην προσφέρει την ίδια εμπειρία, άλλοι κατασκευαστές προτιμούν έναν διαφορετικό δρόμο. Ετσι, η LG ανακοίνωσε το Cinema 3D, μία νέα τεχνολογία 3D απεικόνισης με την οποία τα γυαλιά είναι ελαφρύτερα, ο θεατής μπορεί να βλέπει από περισσότερο ευρείες γωνίες και γενικότερα είναι λιγότερο κουραστική η 3D θέαση για τα μάτια.
Δικτύωση
Εμφαση υπάρχει και στο χώρο των δικτυωμένων τηλεοράσεων, οι οποίες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο και γενικότερα σε υπηρεσίες περιεχομένου και ψυχαγωγίας. Ομως, μία νέα τάση είναι η σύνδεση των τηλεοράσεων και με άλλες συσκευές μέσα στο σπίτι, όπως είναι για παράδειγμα, τα έξυπνα ψυγεία και πλυντήρια που έδειξε η LG και τα οποία είναι εφικτό να διαχειρίζονται ακόμη και μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο!

Πηγή: imerisia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου