Από ό,τι φαίνεται, ο browser της Google δεν «έχει σταθεροποιηθεί κάτω από το 10%», όπως ήθελαν παλαιότερα οι εκτιμήσεις, αλλά το έχει ξεπεράσει και συνεχίζει την ανοδική του πορεία – αντίθετα από τον Internet Explorer.
Ο Chrome της Google φαίνεται να… αρνείται πεισματικά να παραμείνει στάσιμος, και συνεχίζει να επεκτείνεται, με ολοένα και περισσότερους χρήστες να τον προτιμούν έναντι των εναλλακτικών προτάσεων. Ή, ίσως, «έναντι του Internet Explorer», αφού σύμφωνα με στατιστικές της Net Applications, ενώ ο Chrome παρουσιάζει άνοδο και οι Opera και Firefox παραμένουν σταθεροί, ο Internet Explorer παρουσιάζει σταδιακή αλλά σταθερή πτώση.
Έτσι, σύμφωνα με τις στατιστικές της Net Applications, σήμερα ο Chrome κατέχει ένα 16% της αγοράς, ποσοστό που αυξανόταν μέχρι τώρα και πιθανότατα θα συνεχίσει να αυξάνεται, ενώ ο Internet Explorer, αν και εξακολουθεί να κυριαρχεί, βρίσκεται στο 56% και συνεχίζει να «πέφτει».
Παράλληλα, ο Firefox συνεχίζει να «κινείται» περίπου στο 22%, αν και ο αριθμός αντιστοιχεί περισσότερο στην «παλιά» έκδοση του, 3.6, με τις νέες beta εκδόσεις του Firefox 4 να μην προσελκύουν αρκετούς χρήστες. Έτσι, «συνολικά κερδισμένος» από την… αιώνια διαμάχη των browsers φαίνεται να αποδεικνύεται ο Chrome, ενώ την έκπληξη κάνει ο Safari, που επίσης έχει δείξει σημαντικές ανοδικές τάσεις. Δεν είδαμε να διευκρινίζεται, όμως, αν η αύξηση του Safari αφορά στις desktop εκδόσεις του ή στο ότι αποτελεί τον default browser των iPhone και iPad – οι πωλήσεις των οποίων πιθανότατα δικαιολογούν και την αύξηση στο συνολικό μερίδιο του.
Πηγή: Conceivablytech
Ο Chrome της Google φαίνεται να… αρνείται πεισματικά να παραμείνει στάσιμος, και συνεχίζει να επεκτείνεται, με ολοένα και περισσότερους χρήστες να τον προτιμούν έναντι των εναλλακτικών προτάσεων. Ή, ίσως, «έναντι του Internet Explorer», αφού σύμφωνα με στατιστικές της Net Applications, ενώ ο Chrome παρουσιάζει άνοδο και οι Opera και Firefox παραμένουν σταθεροί, ο Internet Explorer παρουσιάζει σταδιακή αλλά σταθερή πτώση.
Έτσι, σύμφωνα με τις στατιστικές της Net Applications, σήμερα ο Chrome κατέχει ένα 16% της αγοράς, ποσοστό που αυξανόταν μέχρι τώρα και πιθανότατα θα συνεχίσει να αυξάνεται, ενώ ο Internet Explorer, αν και εξακολουθεί να κυριαρχεί, βρίσκεται στο 56% και συνεχίζει να «πέφτει».
Παράλληλα, ο Firefox συνεχίζει να «κινείται» περίπου στο 22%, αν και ο αριθμός αντιστοιχεί περισσότερο στην «παλιά» έκδοση του, 3.6, με τις νέες beta εκδόσεις του Firefox 4 να μην προσελκύουν αρκετούς χρήστες. Έτσι, «συνολικά κερδισμένος» από την… αιώνια διαμάχη των browsers φαίνεται να αποδεικνύεται ο Chrome, ενώ την έκπληξη κάνει ο Safari, που επίσης έχει δείξει σημαντικές ανοδικές τάσεις. Δεν είδαμε να διευκρινίζεται, όμως, αν η αύξηση του Safari αφορά στις desktop εκδόσεις του ή στο ότι αποτελεί τον default browser των iPhone και iPad – οι πωλήσεις των οποίων πιθανότατα δικαιολογούν και την αύξηση στο συνολικό μερίδιο του.
Πηγή: Conceivablytech
Συνεχόμενη άνοδος του Chrome