Η Amazon πρόσθεσε το στοιχείο της οπτικής αναζήτησης στον τομέα των ειδών υπόδησης. Από σήμερα, οι πελάτες θα μπορούν να βρουν το παπούτσι που θέλουν βάσει του σχεδίου του. Η Amazon ελπίζει ότι το νέο χαρακτηριστικό θα βοηθήσει τους πελάτες του να βρουν «το στυλ τους εύκολα και γρήγορα».
Το νέο σύστημα δουλεύει ως εξής:
το πρώτο βήμα είναι να επιλεγεί η βασική κατηγορία παπουτσιών, ανδρικά ή γυναικεία. Στην συνέχεια θα παρουσιάζονται διάφορες υποκατηγορίες παπουτσιών. Μόλις ο πελάτης επιλέξει την κατηγορία που θέλει, θα βρει μια νέα επιλογή φιλτραρίσματος η οποία ονομάζεται "shoe shape" η οποία θα περιέχει διάφορα σχέδια διαφορετικών τύπων παπουτσιών. Επιλέγοντας ο χρήστης κάποιο από αυτά, θα εμφανίζονται στην οθόνη μόνο τα παπούτσια που ταιριάζουν περισσότερο στο περίγραμμα που επέλεξε πιο πριν.
Σύμφωνα με την Amazon, η νέα επιλογή φιλτραρίσματος βασίζεται σε δικιά της οπτική τεχνολογία αναζήτησης και χρησιμοποιεί αλγορίθμους από την A9, θυγατρική της εταιρεία.
Πηγή: adsgr
Το νέο σύστημα δουλεύει ως εξής:
το πρώτο βήμα είναι να επιλεγεί η βασική κατηγορία παπουτσιών, ανδρικά ή γυναικεία. Στην συνέχεια θα παρουσιάζονται διάφορες υποκατηγορίες παπουτσιών. Μόλις ο πελάτης επιλέξει την κατηγορία που θέλει, θα βρει μια νέα επιλογή φιλτραρίσματος η οποία ονομάζεται "shoe shape" η οποία θα περιέχει διάφορα σχέδια διαφορετικών τύπων παπουτσιών. Επιλέγοντας ο χρήστης κάποιο από αυτά, θα εμφανίζονται στην οθόνη μόνο τα παπούτσια που ταιριάζουν περισσότερο στο περίγραμμα που επέλεξε πιο πριν.
Σύμφωνα με την Amazon, η νέα επιλογή φιλτραρίσματος βασίζεται σε δικιά της οπτική τεχνολογία αναζήτησης και χρησιμοποιεί αλγορίθμους από την A9, θυγατρική της εταιρεία.
Πηγή: adsgr
Το Amazon εισάγει την οπτική αναζήτηση στον τομέα της υπόδησης