Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας DisplaySearch, η κεκτημένη ταχύτητα που έχουν αποκτήσει τα tablet PC αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο, με την προβολή της ετήσιας αύξησης να φτάνει το 200% που μεταφράζεται σε πωλήσεις 55.7 εκατομυρίων μονάδων μέσα στο 2011. Μέχρι το 2014, στη συνολική αγορά των φορητών PC οι ταμπλέτες θα επιτύχουν μερίδιο 35% ή 172.4 εκατομύρια μονάδες.
Ο Richard Shim, αναλυτής της DisplaySearch, ανέφερε πως «οι επερχόμενες ανακοινώσεις και παρουσιάσεις νέων προϊόντων μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα χτίσουν επάνω στην τρομακτική ώθηση που ήδη έχει γνωρίσει η αγορά και θα οδηγήσουν σε κατακερματισμό της αγοράς των tablet PC. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση της διακίνησης και γρήγορη εξάπλωση σε βραχυπρόθεσμο αλλά και μακροπρόθεσμο επίπεδο».
Ο κατακερματισμός διαφαίνεται επίσης και στο μεγάλο αριθμό μεγεθών οθόνης που αναμένεται να υποστηριχθούν από τις πολλές συσκευές που θα είναι διαθέσιμες το 2011. Η DisplaySearch προβλέπει πως οι ευρυγώνιες (wide) οθόνες 7 ιντσών, οι κανονικές 10 ιντσών και οι ευρυγώνιες 10 ιντσών θα είναι οι κυρίαρχες κατηγορίες μεγεθών που θα χρησιμοποιούνται τα ερχόμενα έτη.
Όταν η Apple παρουσίασε μέσα στο 2010 το iPad, κατέπληξε πολλούς παρατηρητές της βιομηχανίας παραδίδοντας μία συσκευή με κανονικό (4:3) λόγο πλευρών, τη στιγμή που notebooks, monitors και τηλεοράσεις μετακινούνταν σε ευρυγώνια (16:9 και 16:10) format. Η επιτυχία του iPad πυροδότησε μία συζήτηση σχετικά με το καλύτερο format απεικόνισης γι' αυτών των ειδών τις συσκευές. Σε συνδυασμό με το μέγεθος οθόνης, το αποτέλεσμα αυτής της συζήτησης θα συμβάλλει στη διαμόρφωση της κατηγορίας. Μία πληθώρα νέων συσκευών που διατείνονται ότι είναι πιο φιλικές προς τον χρήστη λόγω του ευρέος αποτυπώματός τους συνεχίζουν να πλημμυρίζουν την αλυσίδα προσφοράς.
Η σημαντική αύξηση των ταμπλετών αναμένεται να κανιβαλίσει τις κατηγορίες των mini-note και notebook PC, αλλά αυτό θα ποικίλει ανά περιοχή. Αυτός ο κανιβαλισμός θα είναι πιο διακριτός σε ώριμες αγορές όπου τα ποσοστά διείσδυσης των PC είναι υψηλότερα. Στις αναπτυσσόμενες αγορές με χαμηλά ποσοστά διείσδυσης, δε θα παρατηρηθεί έντονο το φαινόμενο καθώς, επιπλέον, οι αγοραστές τείνουν να επιθυμούν περισσότερο παραμετροποιήσιμα και πιο ισχυρά μοντέλα κατά την επιλογή της πρώτης τους υπολογιστικής συσκευής.
Το συνολικό αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι μία αύξηση διακίνησης στην κατηγορία των φορητών PC, η οποία θα κορυφωθεί μέσα στο 2011 στο 30.4% και σταδιακά θα φθίνει μέχρι το 2014 στο 17.7%.
Πηγή: insomnia.gr
Ο Richard Shim, αναλυτής της DisplaySearch, ανέφερε πως «οι επερχόμενες ανακοινώσεις και παρουσιάσεις νέων προϊόντων μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα χτίσουν επάνω στην τρομακτική ώθηση που ήδη έχει γνωρίσει η αγορά και θα οδηγήσουν σε κατακερματισμό της αγοράς των tablet PC. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση της διακίνησης και γρήγορη εξάπλωση σε βραχυπρόθεσμο αλλά και μακροπρόθεσμο επίπεδο».
Ο κατακερματισμός διαφαίνεται επίσης και στο μεγάλο αριθμό μεγεθών οθόνης που αναμένεται να υποστηριχθούν από τις πολλές συσκευές που θα είναι διαθέσιμες το 2011. Η DisplaySearch προβλέπει πως οι ευρυγώνιες (wide) οθόνες 7 ιντσών, οι κανονικές 10 ιντσών και οι ευρυγώνιες 10 ιντσών θα είναι οι κυρίαρχες κατηγορίες μεγεθών που θα χρησιμοποιούνται τα ερχόμενα έτη.
Όταν η Apple παρουσίασε μέσα στο 2010 το iPad, κατέπληξε πολλούς παρατηρητές της βιομηχανίας παραδίδοντας μία συσκευή με κανονικό (4:3) λόγο πλευρών, τη στιγμή που notebooks, monitors και τηλεοράσεις μετακινούνταν σε ευρυγώνια (16:9 και 16:10) format. Η επιτυχία του iPad πυροδότησε μία συζήτηση σχετικά με το καλύτερο format απεικόνισης γι' αυτών των ειδών τις συσκευές. Σε συνδυασμό με το μέγεθος οθόνης, το αποτέλεσμα αυτής της συζήτησης θα συμβάλλει στη διαμόρφωση της κατηγορίας. Μία πληθώρα νέων συσκευών που διατείνονται ότι είναι πιο φιλικές προς τον χρήστη λόγω του ευρέος αποτυπώματός τους συνεχίζουν να πλημμυρίζουν την αλυσίδα προσφοράς.
Η σημαντική αύξηση των ταμπλετών αναμένεται να κανιβαλίσει τις κατηγορίες των mini-note και notebook PC, αλλά αυτό θα ποικίλει ανά περιοχή. Αυτός ο κανιβαλισμός θα είναι πιο διακριτός σε ώριμες αγορές όπου τα ποσοστά διείσδυσης των PC είναι υψηλότερα. Στις αναπτυσσόμενες αγορές με χαμηλά ποσοστά διείσδυσης, δε θα παρατηρηθεί έντονο το φαινόμενο καθώς, επιπλέον, οι αγοραστές τείνουν να επιθυμούν περισσότερο παραμετροποιήσιμα και πιο ισχυρά μοντέλα κατά την επιλογή της πρώτης τους υπολογιστικής συσκευής.
Το συνολικό αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι μία αύξηση διακίνησης στην κατηγορία των φορητών PC, η οποία θα κορυφωθεί μέσα στο 2011 στο 30.4% και σταδιακά θα φθίνει μέχρι το 2014 στο 17.7%.
Πηγή: insomnia.gr
Προβλέψεις για αύξηση 200% των πωλήσεων tablet PC μέσα στο 2011