Σε όλους μας θα είναι γνωστά τα παιχνίδια που υπάρχουν και μπορούν να παίξουν οι χρήστες σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook. Αν και δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε τα ακριβή στατιστικά των εν λόγω παιχνιδιών, ωστόσο η IGN κυκλοφόρησε ένα γράφημα που δείχνει από πόσους χρήστες χρησιμοποιούνται και την κερδοφορία που αυτά φέρνουν στις εταιρείες.
Μια έρευνα από την NPD τον προηγούμενο χρόνο, έδειξε ότι το 10% των παικτών, ξοδεύουν χρήματα προκειμένου να αγοράσουν πράγματα (εικονικά αγαθά). Άλλη έρευνα έδειξε ότι ένας χρήστης μπορεί να ξοδέψει έως και 55$ στα εν λόγo παιχνίδια. Συγκρίνοντας τα δύο αυτά σημαντικά στοιχεία, συνάγουμε ότι οι παίκτες ανέρχονται στο μισό εκατομμύριο, ενώ τα έσοδα στις εταιρείες περί τα $50 εκατομμύρια.
Το παρακάτω διάγραμμα, μας δείχνει ότι το Call of Duty: Black Ops ήταν το παιχνίδι που παίζεται από το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών και το οποίο κερδίζει τα περισσότερα χρήματα. Δεν μας προκαλεί εντύπωση άν σκεφτούμε ότι ο τζίρος της Zynga είναι μεγαλύτερος από την Electronic Arts.
Πηγή: techspot.com
Μια έρευνα από την NPD τον προηγούμενο χρόνο, έδειξε ότι το 10% των παικτών, ξοδεύουν χρήματα προκειμένου να αγοράσουν πράγματα (εικονικά αγαθά). Άλλη έρευνα έδειξε ότι ένας χρήστης μπορεί να ξοδέψει έως και 55$ στα εν λόγo παιχνίδια. Συγκρίνοντας τα δύο αυτά σημαντικά στοιχεία, συνάγουμε ότι οι παίκτες ανέρχονται στο μισό εκατομμύριο, ενώ τα έσοδα στις εταιρείες περί τα $50 εκατομμύρια.
Το παρακάτω διάγραμμα, μας δείχνει ότι το Call of Duty: Black Ops ήταν το παιχνίδι που παίζεται από το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών και το οποίο κερδίζει τα περισσότερα χρήματα. Δεν μας προκαλεί εντύπωση άν σκεφτούμε ότι ο τζίρος της Zynga είναι μεγαλύτερος από την Electronic Arts.
Πηγή: techspot.com
Είναι τα παιχνίδια του Facebook πιο κερδοφόρα από τα παραδοσιακά παιχνίδια;