logo2


28/3/11


Τα PCs δεν είναι απλώς πιο ισχυρά από το PS3 και το Xbox 360 – φτάνουν μέχρι και 10 φορές την ισχύ των κονσόλων. Και ο μόνος λόγος για τον οποίο τα παιχνίδια στα PCs δεν είναι αντιστοίχως καλύτερα, είναι το γεγονός ότι τα Windows μπερδεύονται στις εργασίες του DirectX API, σύμφωνα με την AMD.


Ο Richard Huddy, υψηλόβαθμο στέλεχος της AMD, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του: 



Είναι παράξενο. Πολλές φορές βλέπουμε τουλάχιστον δεκαπλάσια υπολογιστική ισχύ στην κάρτα γραφικών ενός PC σε σχέση με το Xbox 360 ή το PS3, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι τα παιχνίδια στο PC δεν έχουν δέκα φορές καλύτερη εικόνα. Σε ένα μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στο DirectX και πολλές φορές στις συζητήσεις που κάνουμε με τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών, έχει τεθεί το ερώτημα μήπως θα ήταν καλύτερο να το εξαλείψουμε.

Το DirectX είναι ένα δημιούργημα της Microsoft και είναι απαραίτητο για να τρέξετε οποιοδήποτε παιχνίδια στα Windows. Ουσιαστικά, το DirectX ελέγχει το τι μπορεί να κάνει η κάρτα γραφικών σας. Στις κονσόλες όμως δεν ισχύει το ίδιο, καθώς οι εταιρείες ανάπτυξης μπορούν να προγραμματίσουν τα παιχνίδια τους με τέτοιο τρόπου ώστε να “συνομιλούν” απευθείας με την κάρτα.

Ο Huddy εξηγεί:



“Από τη στιγμή που η AMD προσφέρει πρόσβαση στο hardware σε πολύ βασικό επίπεδο, δίνει στις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών την ευκαιρία να κάνουν καινούρια πράγματα, κι αυτό ασκεί πίεση στη Microsoft. Αν αφήσουμε στην άκρη το API, οι δημιουργοί θα μπορούν να απεικονίσουν στην οθόνη ότι φανταστούν, και όχι ότι μπορούν να δουν.”


Πηγή: pcmaster.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου