Δεν πέρασαν παρά μόνο τρεις ημέρες από την έναρξη της κυκλοφορίας του iPad 2 στις ΗΠΑ και ήδη φαίνεται ότι κάποιοι κατάφεραν να πραγματοποιήσουν το πρώτο jailbreak, χωρίς ωστόσο να αναφέρεται πότε θα είναι διαθέσιμο για όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα ο γνωστός χάκερ Comex έκανε γνωστό το κατόρθωμα στο Twitter, ενώ το iPad 2 που χρησιμοποίησε ανήκει στον @chpwn.
Συναγερμός έχει σημάνει στην Apple και στους χρήστες των υπολογιστών Mac από την επιβεβαίωση πως ιός τύπου trojan έχει μολύνει ήδη
Support us!!!
Εάν θέλετε υποστηρίξτε την προσπάθεια μας με μια μικρή δωρεά. Κάθε δωρεά είναι σημαντική γιατί μας
βοηθάει να κρατήσουμε ανοικτό το site μας και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας. Αν θέλετε να μας βοηθήσετε
κάνετε κλικ στο κουμπί Donate.
iPad 2 Jailbreak! (Κιόλας;)