logo2


6/3/11


Στα χνάρια του πολύ επιτυχημένου Kinect της Microsoft, η Sony αποφάσισε να «ανοίξει» το Move που η ίδια κατασκεύασε για το Playstation 3, ελπίζοντας και στη δική του χρήση με… απρόσμενους τρόπους.

4/3/11


Η Sony ακολουθεί τα βήματα της Microsoft, καθώς ανακοίνωσε την πλατφόρμα Move.Me, την οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όσοι επιθυμούν να δημιουργήσουν εφαρμογές για το PlayStation Move!
Θέλ0υμε να δούμε πόσο καινοτόμες εφαρμογές μπορούν να δημιουργήσουν οι προγραμματιστές χρησιμοποιώντας το
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sony Moveme. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sony Moveme. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων