Ένα από τα βασικά προβλήματα όσον αφορά στο gaming στα PCs, η πειρατεία, δείχνει να υποχωρεί σύμφωνα με την PCGA. Η PC Gaming Alliance (PCGA) δημιουργήθηκε ως ένας ανεξάρτητος οργανισμός που υποστηρίζει το gaming στα PCs, παρουσιάζει την κατάσταση του "ως έχει" και υποστηρίζει τη χρήση standards ανάμεσα σε developers.
Σε συνέντευξη του στο site Gamasutra, ο πρόεδρος του PCGA, Matt Ployhar, ανέφερε πως υπάρχει ορατή μείωση ενός από τα σημαντικότερα προβλήματα όσον αφορά στο gaming στα PCs: στην πειρατεία.
Αρκετές εταιρείες και developers τίτλων προτιμούν πια να αναπτύσσουν τους τίτλους τους σε κονσόλες, δηλώνοντας πως στα PCs υπάρχει περισσότερη πειρατεία. Εξάλλου, η ίδια η πλατφόρμα των PCs "ευνοεί την πειρατεία", από την άποψη πως ο ίδιος ο υπολογιστής αρκεί για να μπορεί κανείς, για να το θέσουμε απλά, "να παίζει κόπιες", όταν στις κονσόλες απαιτούνται πρόσθετες επεμβάσεις, hardware ή λογισμικό.
Σύμφωνα με τον κ. Ployhar, η πειρατεία στα PCs εμφανίζει μείωση, αλλά και ο ίδιος, ρεαλιστικά, δεν περιμένει πως θα εξαφανιστεί. Αντίθετα, θεωρεί ενδιαφέρουσα τη νέα τάση όπου τμήμα του "περιεχόμενου κάθε τίτλου" προϋποθέτει online πρόσβαση - περιεχόμενο όπως τα achievements/trophies που καθιερώθηκαν από τις κονσόλες, το "πρόσθετο περιεχόμενο" που ακολουθεί την κυκλοφορία ενός τίτλου επεκτείνοντας τον (DLC) κ.λπ. Αυτά αποτελούν σημαντικό κομμάτι κάθε νέου παιχνιδιού, που όμως δεν μπορούν "να χαρούν" οι πειρατές, ουσιαστικά χάνοντας κομμάτι του. "Όταν πειρατεύεις ένα
παιχνίδι, απλά δεν είναι τόσο διασκεδαστικό (όσο το original)" αναφέρει, και... μάλλον έχει δίκιο.
Πηγή: pcw.gr
Σε συνέντευξη του στο site Gamasutra, ο πρόεδρος του PCGA, Matt Ployhar, ανέφερε πως υπάρχει ορατή μείωση ενός από τα σημαντικότερα προβλήματα όσον αφορά στο gaming στα PCs: στην πειρατεία.
Αρκετές εταιρείες και developers τίτλων προτιμούν πια να αναπτύσσουν τους τίτλους τους σε κονσόλες, δηλώνοντας πως στα PCs υπάρχει περισσότερη πειρατεία. Εξάλλου, η ίδια η πλατφόρμα των PCs "ευνοεί την πειρατεία", από την άποψη πως ο ίδιος ο υπολογιστής αρκεί για να μπορεί κανείς, για να το θέσουμε απλά, "να παίζει κόπιες", όταν στις κονσόλες απαιτούνται πρόσθετες επεμβάσεις, hardware ή λογισμικό.
Σύμφωνα με τον κ. Ployhar, η πειρατεία στα PCs εμφανίζει μείωση, αλλά και ο ίδιος, ρεαλιστικά, δεν περιμένει πως θα εξαφανιστεί. Αντίθετα, θεωρεί ενδιαφέρουσα τη νέα τάση όπου τμήμα του "περιεχόμενου κάθε τίτλου" προϋποθέτει online πρόσβαση - περιεχόμενο όπως τα achievements/trophies που καθιερώθηκαν από τις κονσόλες, το "πρόσθετο περιεχόμενο" που ακολουθεί την κυκλοφορία ενός τίτλου επεκτείνοντας τον (DLC) κ.λπ. Αυτά αποτελούν σημαντικό κομμάτι κάθε νέου παιχνιδιού, που όμως δεν μπορούν "να χαρούν" οι πειρατές, ουσιαστικά χάνοντας κομμάτι του. "Όταν πειρατεύεις ένα
παιχνίδι, απλά δεν είναι τόσο διασκεδαστικό (όσο το original)" αναφέρει, και... μάλλον έχει δίκιο.
Πηγή: pcw.gr
Μειώνεται η πειρατεία στα PCs