H Microsoft ανακοίνωσε την Πέμπτη 16 Ιουνίου τη διάθεση του Kinect για Windows SDK, μια δωρεάν δοκιμαστική (beta) έκδοση για την ανάπτυξη μη εμπορικών εφαρμογών.
Προγραμματιστές, ερευνητές και λάτρεις της τεχνολογίας, μέσω του SDK, μπορούν να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες που σχετίζονται με την αίσθηση βάθους, τον εντοπισμό της ανθρώπινης κίνησης, καθώς και την αναγνώριση αντικειμένων, κάνοντας χρήση της τεχνολογίας Kinect για Windows.
Το Kinect για Windows SDK είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση για την ανάπτυξη μη εμπορικών εφαρμογώνhttp://research.microsoft.com/kinectsdk.
Για να γιορτάσει την εν λόγω διάθεση, η Microsoft προσκάλεσε μια επιλεγμένη ομάδα από ειδικούς προγραμματιστές στις εγκαταστάσεις της στο Ρέντμοντ, προκαλώντας καθέναν από αυτούς να δοκιμάσει τα όρια της φαντασίας του χρησιμοποιώντας το SDK, σε ένα μαραθώνιο προγραμματισμού στο Channel 9 (Code Camp) που διήρκησε 24 ώρες.
Αξιοποιώντας το νέο πακέτο εργαλείων και έχοντας στη διάθεσή τους μια μεγάλη γκάμα hardware προϊόντων, οι προγραμματιστές καλούνται να δημιουργήσουν εφαρμογές για ένα ευρύ φάσμα σεναρίων, που αφορούν μεταξύ άλλων τα πεδία της ιατρικής περίθαλψης, της επιστήμης και της εκπαίδευσης.
Τα highlights της εκδήλωσης αυτής μπορεί κανείς να παρακολουθήσει στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://channel9.msdn.com/live.
«Το Kinect για Windows SDK ανοίγει έναν καινούργιο κόσμο στους προγραμματιστές που θέλουν να διοχετεύσουν τη δύναμη της τεχνολογίας Kinect στα Windows», επισημαίνει ο διακεκριμένος επιστήμονας Anoop Gupta, Microsoft Research. «Ανυπομονούμε να δούμε τι θα δημιουργήσει αυτή η κοινότητα, καθώς εργαζόμαστε από κοινού με στόχο τη δημιουργία υπολογιστικών εμπειριών που είναι πιο κοντά στην ανθρώπινη φύση».
Το Kinect για Windows SDK, που λειτουργεί με Windows 7, περιλαμβάνει drivers, πλούσια APIs για ακατέργαστες ροές δεδομένων, natural user interface, αρχεία εγκατάστασης και ενημερωτικό υλικό. To SDK παρέχει τις δυνατότητες του Kinect στους προγραμματιστές για να αναπτύξουν εφαρμογές με C++, C# ή Visual Basic χρησιμοποιώντας Microsoft Visual Studio 2010.
Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του SDK περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
- Ακατέργαστες ροές δεδομένων. Οι προγραμματιστές έχουν πρόσβαση σε ακατέργαστες ροές δεδομένων από τον αισθητήρα βάθους, τον αισθητήρα έγχρωμης κάμερας και το μικρόφωνο φάσματος τεσσάρων στοιχείων. Αυτά θα τους επιτρέπουν να αναπτύξουν εφαρμογές πάνω στις ακατέργαστες ροές δεδομένων που παράγονται από τον αισθητήρα Kinect.
- Ανίχνευση σκελετού. Το SDK έχει τη δυνατότητα ανίχνευσης της σκελετικής εικόνας ενός ή δύο ατόμων που κινούνται εντός του πεδίου που είναι ανιχνεύσιμο από το Kinect, καθιστώντας εφικτή τη δημιουργία εφαρμογών που καθοδηγούνται βάσει κινήσεων.
- Προηγμένες ακουστικές δυνατότητες. Στις δυνατότητες επεξεργασίας ακουστικών μηνυμάτων περιλαμβάνονται η εξελιγμένη καταστολή του θορύβου ή ακύρωση της ηχούς και ο σχηματισμός δέσμης για την αναγνώριση της τρέχουσας πηγής.
- Ευκολία εγκατάστασης. Το SDK εγκαθίσταται με τον συνήθη τρόπο για τα Windows 7, χωρίς να απαιτείται περίπλοκη ρύθμιση και με έναν ολοκληρωμένο installer, μεγέθους κάτω από 100 MB. Οι προγραμματιστές, μπορούν να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό σε λίγα μόλις λεπτά με έναν τυπικό αυτόνομο αισθητήρα Kinect που είναι ευρέως διαθέσιμος στην αγορά.
- Εκτενής τεκμηρίωση. Το SDK περιλαμβάνει παραπάνω από 100 σελίδες υψηλής ποιότητας τεχνική τεκμηρίωση. Πέρα από τα ενσωματωμένα αρχεία βοήθειας, η τεκμηρίωση περιλαμβάνει λεπτομερή βήματα για τα περισσότερα δείγματα που παρέχονται με το SDK.
Η Microsoft σκοπεύει αργότερα να διαθέσει μια εμπορική έκδοση του SDK, ενώ λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μόλις είναι διαθέσιμες. Η συζήτηση στο Twitter είναι διαθέσιμη υπό το hashtag #Kinect_SDK.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου
Προγραμματιστές, ερευνητές και λάτρεις της τεχνολογίας, μέσω του SDK, μπορούν να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες που σχετίζονται με την αίσθηση βάθους, τον εντοπισμό της ανθρώπινης κίνησης, καθώς και την αναγνώριση αντικειμένων, κάνοντας χρήση της τεχνολογίας Kinect για Windows.
Το Kinect για Windows SDK είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση για την ανάπτυξη μη εμπορικών εφαρμογώνhttp://research.microsoft.com/kinectsdk.
Για να γιορτάσει την εν λόγω διάθεση, η Microsoft προσκάλεσε μια επιλεγμένη ομάδα από ειδικούς προγραμματιστές στις εγκαταστάσεις της στο Ρέντμοντ, προκαλώντας καθέναν από αυτούς να δοκιμάσει τα όρια της φαντασίας του χρησιμοποιώντας το SDK, σε ένα μαραθώνιο προγραμματισμού στο Channel 9 (Code Camp) που διήρκησε 24 ώρες.
Αξιοποιώντας το νέο πακέτο εργαλείων και έχοντας στη διάθεσή τους μια μεγάλη γκάμα hardware προϊόντων, οι προγραμματιστές καλούνται να δημιουργήσουν εφαρμογές για ένα ευρύ φάσμα σεναρίων, που αφορούν μεταξύ άλλων τα πεδία της ιατρικής περίθαλψης, της επιστήμης και της εκπαίδευσης.
Τα highlights της εκδήλωσης αυτής μπορεί κανείς να παρακολουθήσει στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://channel9.msdn.com/live.
«Το Kinect για Windows SDK ανοίγει έναν καινούργιο κόσμο στους προγραμματιστές που θέλουν να διοχετεύσουν τη δύναμη της τεχνολογίας Kinect στα Windows», επισημαίνει ο διακεκριμένος επιστήμονας Anoop Gupta, Microsoft Research. «Ανυπομονούμε να δούμε τι θα δημιουργήσει αυτή η κοινότητα, καθώς εργαζόμαστε από κοινού με στόχο τη δημιουργία υπολογιστικών εμπειριών που είναι πιο κοντά στην ανθρώπινη φύση».
Το Kinect για Windows SDK, που λειτουργεί με Windows 7, περιλαμβάνει drivers, πλούσια APIs για ακατέργαστες ροές δεδομένων, natural user interface, αρχεία εγκατάστασης και ενημερωτικό υλικό. To SDK παρέχει τις δυνατότητες του Kinect στους προγραμματιστές για να αναπτύξουν εφαρμογές με C++, C# ή Visual Basic χρησιμοποιώντας Microsoft Visual Studio 2010.
Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του SDK περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
- Ακατέργαστες ροές δεδομένων. Οι προγραμματιστές έχουν πρόσβαση σε ακατέργαστες ροές δεδομένων από τον αισθητήρα βάθους, τον αισθητήρα έγχρωμης κάμερας και το μικρόφωνο φάσματος τεσσάρων στοιχείων. Αυτά θα τους επιτρέπουν να αναπτύξουν εφαρμογές πάνω στις ακατέργαστες ροές δεδομένων που παράγονται από τον αισθητήρα Kinect.
- Ανίχνευση σκελετού. Το SDK έχει τη δυνατότητα ανίχνευσης της σκελετικής εικόνας ενός ή δύο ατόμων που κινούνται εντός του πεδίου που είναι ανιχνεύσιμο από το Kinect, καθιστώντας εφικτή τη δημιουργία εφαρμογών που καθοδηγούνται βάσει κινήσεων.
- Προηγμένες ακουστικές δυνατότητες. Στις δυνατότητες επεξεργασίας ακουστικών μηνυμάτων περιλαμβάνονται η εξελιγμένη καταστολή του θορύβου ή ακύρωση της ηχούς και ο σχηματισμός δέσμης για την αναγνώριση της τρέχουσας πηγής.
- Ευκολία εγκατάστασης. Το SDK εγκαθίσταται με τον συνήθη τρόπο για τα Windows 7, χωρίς να απαιτείται περίπλοκη ρύθμιση και με έναν ολοκληρωμένο installer, μεγέθους κάτω από 100 MB. Οι προγραμματιστές, μπορούν να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό σε λίγα μόλις λεπτά με έναν τυπικό αυτόνομο αισθητήρα Kinect που είναι ευρέως διαθέσιμος στην αγορά.
- Εκτενής τεκμηρίωση. Το SDK περιλαμβάνει παραπάνω από 100 σελίδες υψηλής ποιότητας τεχνική τεκμηρίωση. Πέρα από τα ενσωματωμένα αρχεία βοήθειας, η τεκμηρίωση περιλαμβάνει λεπτομερή βήματα για τα περισσότερα δείγματα που παρέχονται με το SDK.
Η Microsoft σκοπεύει αργότερα να διαθέσει μια εμπορική έκδοση του SDK, ενώ λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μόλις είναι διαθέσιμες. Η συζήτηση στο Twitter είναι διαθέσιμη υπό το hashtag #Kinect_SDK.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου
Η Microsoft διάθεσε τη beta του Kinect για Windows (SDK)