3/2/11
Αγαπητή Cosmote (Vodafone και Wind) Είμαστε εδώ και είμαστε πολλοί. Είμαστε στον 21ο αιώνα. Εσείς?
Posted by Christos on 19:08
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 3G. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 3G. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων





Αύξηση κατά 40% στη μέση ταχύτητα του Mobile Internet από την COSMOTE