logo2


21/1/11


Η Google είχε προσπαθήσει στο παρελθόν να αγοράσει τη Groupon, τη γνωστή υπηρεσία προσφορών που γνωρίζει ολοένα και μεγαλύτερη επιτυχία. Και αφού η Groupon αρνήθηκε την… «πολιορκία», μάλλον ήταν αναμενόμενο πως η Google θα δημιουργούσε «τη δική της Groupon».

Εδώ και λίγες ώρες, διάφορες φήμες κυκλοφορούσαν σε πολλά sites (έχοντας ξεκινήσει από σχετική αποκάλυψη στο site Mashable) σχετικά με το πώς η υπηρεσία-«απάντηση στη Groupon» της Google ήταν σχεδόν έτοιμη. Και τώρα, έγινε και η επίσημη αποκάλυψη – αν και όχι στο ευρύ κοινό, αλλά μέσω μιας «κλήσης για συνεργασία» από την Google προς κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση.

Το όνομα της υπηρεσίας θα είναι, όντως, Google offers, όπως ήθελαν οι φήμες, και όπως «παραδέχτηκε» η ίδια η Google με δήλωση της στο site Search Engine Land: «Η Google επικοινωνεί με μικρές επιχειρήσεις για να `επιστρατεύσει` την υποστήριξη και τη συμμετοχή τους σε μια δοκιμή ενός προγράμματος προπληρωμένων προσφορών και κουπονιών. Αυτή η πρωτοβουλία είναι τμήμα μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας από τη Google να δημιουργεί νέα προϊόντα, όπως η πρόσφατη Offer Ads beta, που `συνδέουν` τις επιχειρήσεις με τους πελάτες με νέους τρόπους. Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες που να μπορούμε να σας παράσχουμε αυτή τη στιγμή, αλλά θα σας κρατήσουμε ενήμερους.»

Το κατά πόσο, βέβαια, θα πρέπει να ανησυχεί η Groupon για την παραπλήσια υπηρεσία της Google είναι κάτι που μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Η Groupon και οι υπηρεσίες της έχουν ήδη εδραιωθεί και θεωρούνται οι πλέον αντιπροσωπευτικές του είδους, οπότε ναι μεν «η Google είναι… η Google», αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η δική της λύση θα… εξαφανίσει αυτομάτως τον ανταγωνισμό. Όπως και να έχει, ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε υπηρεσίες που έχουν σαν στόχο να βοηθούν κυρίως τις μικρές επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, έχει δυο σίγουρους νικητές: τις… μικρές επιχειρήσεις και τους καταναλωτές!

Πηγή: pcw.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου