logo2


11/1/11


Δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, εγκαινιάζει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, "Ελευθέριος Βενιζέλος", αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που προσφέρει η εξέλιξη στην κινητή τηλεφωνία.

Πρόκειται για την εφαρμογή "ATH Airport" για iPhone και την "Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων μέσω SMS - 19171", που παρέχουν στο κοινό πληροφορίες, σε πραγματικό χρόνο, για τις πτήσεις και τις υπηρεσίες του αεροδρομίου, μέσω φιλικής και εξελιγμένης τεχνολογίας.


Συγκεκριμένα, με την εφαρμογή "ATH Airport", η οποία διατίθεται δωρεάν και απευθύνεται σε χρήστες που διαθέτουν συσκευές iPhone. Με την εφαρμογή αυτή, ο επισκέπτης του αεροδρομίου έχει τη δυνατότητα να λάβει σε πραγματικό χρόνο επικαιροποιημένες πληροφορίες για τις πτήσεις από/προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς και την πρόσβαση, τους χώρους στάθμευσης και τα καταστήματα του αεροδρομίου.

Με την Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων, μέσω SMS, στο 19171 ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, προσφέρει στον χρήστη -όπου και εάν βρίσκεται στην Ελλάδα- άμεση και έγκυρη ενημέρωση, μέσω μηνυμάτων SMS στο κινητό του, για τα δεδομένα της πτήσης που τον ενδιαφέρει. Στέλνοντας SMS στο 19171 με τον αριθμό της πτήσης του, ο αποστολέας ενημερώνεται, με -έως και έξι- απαντητικά μηνύματα, για την εξέλιξή της και κάθε ενδεχόμενη μεταβολή. Συγκεκριμένα, για αναχωρήσεις πτήσεων, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνεται για το check-in, την ώρα και τη θύρα επιβίβασης και την ώρα αναχώρησης. Για αφίξεις, ενημερώνεται για την αναμενόμενη και την τελική ώρα άφιξης, την παραλαβή αποσκευών και την έξοδο επιβατών.

Η Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων είναι διαθέσιμη σε όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, για όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις που βρίσκονται στο χρονικό πλαίσιο -2/+20 (ώρες) από την αποστολή του SMS. Το κόστος αποστολής μηνύματος είναι 1.23 € (συμπ. ΦΠΑ).
Πηγή: newsit

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου