logo2


25/2/11


Η Google έχει κυκλοφορήσει ένα νέο plug-in για το Microsoft Office που σας βοηθάει να συγχρονίσετε τα έγγραφα σας του Office, με τον λογαριασμό που έχετε στο Google Docs. Τα έγγραφα σας θα μεταφερθούν μέσω του ίντερνετ στους servers της Google, και θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση εσείς, και όποιος άλλος ορίσετε ως editor.

Έτσι θα μπορούν δύο οι περισσότεροι χρήστες να δουλεύουν στο ίδιο αρχείο χωρίς να χρειάζονται πολλαπλές εκδόσεις του. Το Cloud Connect εγκαθιστά μία μπάρα στο Microsoft Office απ'όπου μπορείτε να δώστε το όνομα και το συνθηματικό σας, και στην συνέχεια να συγχρονίστε τα αρχεία σας με το Google Docs. H Google σώζει όλες τις αλλαγές στο αρχείο είτε αυτές γίνονται μέσω του Office ή του Google Docs.

Μπορείτε να ορίστε επίσης, ότι κάποιο αρχείο είναι μόνο για διάβασμα, και έτσι αυτόματα παίρνει δική του web διεύθυνση. Το Cloud Connect είναι δωρεάν και δουλεύει με τις εκδόσεις 2003, 2007 και 2010 του Microsoft Office. Το plug-in δουλεύει μόνο σε PC (και όχι Mac) την στιγμή αυτή. Ο υπεύθυνος τους προγράμματος Shan Sinha, λέει πως στο Mac δεν είναι διαθέσιμες οι βιβλιοθήκες εντολών από την Microsoft, και έτσι δεν μπορεί να γίνει παρόμοιο πρόγραμμα.

Δείτε ένα σύντομο βίντεο που δείχνει πως λειτουργεί το plug-in

Πηγή: dailytech.gr




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου