logo2


19/2/14




Όλοι λίγο ή πολύ είχαμε Deadline για να παραδώσουμε μια εργασία, ένα project. Πάντα γκρινιάζουμε πως δε προλαβαίνουμε μα είναι κάποιοι εκεί έξω που απλά γελάνε μαζί μας!

Όταν πρωτοξεκίνησα να φωτογραφίζω τους Ολυμπιακούς Αγώνες είχα προθεσμία 12 ώρες να δω τις φωτογραφίες που τράβηξα και να τις διαθέσω στην ομάδα μου. Όταν φωτογράφισα τους καλοκαιρινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, η προθεσμία μου μειώθηκε στις 2 ώρες! Πλέον, με τους γρήγορους ρυθμούς του Internet, πρέπει οι φωτογραφίες μου να βρίσκονται Online σε κάθε διάλειμμα! Αυτό σημαίνει πως όταν το κουδούνι χτυπήσει και η πρώτη περίοδος στο Χόκεϊ τελειώσει, έχω μπροστά μου 14 λεπτά να περάσω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή, να τις ξεδιαλύνω, να τις επεξεργαστώ, να τους αλλάξω μέγεθος και να τις ανεβάσω στο Site!

Ο φωτογράφος Jeff Cable στο blog του αναφέρει χαρακτηριστικά "Χρησιμοποιώ τις πιο γρήγορες κάρτες μνήμης, τα πιο γρήγορα card readers και τον πιο γρήγορο υπολογιστή που μπορώ να βρω. Όλα αυτά αποτελούν κρίσιμο κομμάτι της δουλειάς μου."

Ο Jeff συμπληρώνει περιγράφοντας αναλυτικά τι κάνει μόλις το κουδούνι χτυπήσει:


  • Μόλις το κουδούνι χτυπήσει βάζω γρήγορα τη κάρτα μνήμης στο USB 3.0 Card Reader
  • Διαλέγω φάκελο αποθήκευσης με το πρόγραμμα Photo Mechanic
  • Έχω ήδη ένα φάκελο του στυλ “20140212_Hockey_USA_vs_Canada_Women”
  • Βάζω τον τίτλο-Περιγραφή
  • Ρίχνω μια γρήγορη ματιά σε όλες τις φωτογραφίες ενώ κατεβαίνουν στον υπολογιστή προσπαθώντας να βρω τις καλύτερες και πιο καθαρές
  • Μαρκάρω τις πιο κατάλληλες
  • Φιλτράρω τους νικητές και τις καλύτερες λήψεις τους
  • Γρήγορα ανοίγω Photoshop για να τις βελτιώσω (αντίθεση, φωτεινότητα κτλπ)
  • Tag-άρω μία μία τις φωτογραφίες με τα ονόματα όσων αθλητών απεικονίζονται. Γι'αυτό έχω ήδη έτοιμο ένα script το οποίο παίρνει τον αριθμό που επιλέγω πχ /26w/ και τον αντιστοιχεί στη φανέλα του εκάστοτε παίχτη πχ “USA Hockey’s KENDALL COYNE (#26)” 
  • Πριν τις στείλω έχω ρυθμίσει από πριν τα πάντα στο FTP πρόγραμμα και με το πάτημα ενός κουμπιού έφυγαν έτοιμες και στο κατάλληλο μέγεθος για upload στη σελίδα της ομάδας
  • Ξαναβάζω τη κάρτα μνήμης στη ψηφιακή και είμαι έτοιμος για την επόμενη περίοδο.

Μέχρι το παιχνίδι να τελειώσει οι φωτογραφίες έχουν ήδη ανέβει στη σελίδα USA Hockey Olympic διαθέσιμες για προβολή στους Fans! 







1 σχόλιο:

  1. Και γω θέλω 10 λεπτά τουλάχιστον για να αποφασίσω ποιο φίλτρο θέλω στο Instagram! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή